Sverige älskade vän

Jag vet att jag är världens sämsta bloggerska... om jag kan kalla mig det. Men jag ska försöka bättra mig. Ibland händer det så mycket runt omkring en så att man bara tappar skrivlusten, och det gjorde jag. Men som sagt, jag är hemma nu och jag vill inte åka tillbaka till Paris. Paris är en jättehärlig stad men skolan bryter ner en sakta men säkert. Mycket har ändrats i mitt liv under perioden jag inte har bloggat, både på gott och ont. Jag fick ett stort ryck igår och min hårfärg är annorlunda och inte på ett positivt sätt, men jag får komma ihåg vad Mickis sa.  Jag ska försöka att förbättra mig men nu måste jag verkligen börja på mitt franska projekt. Puss puss. Take care




Kommentarer
Postat av: Tina

<3 12 dagar

2009-04-17 @ 14:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0