Meddan

Här har jag suttit sedan klockan tolv och jag har fortfarande inte skrivit klart min sista FFK-uppgift....
Jag har pratat med Tissi i över en timma så det kanske är det som håller mig kvar. Jag saknar henne något så ofantligt. Det var strejk idag men jag Stefan min rektor tvingade mig att GÅ till skolan vilket tog en timma och tjugo minuter plus en massa äckliga män som följde efter en. En följde efter mig i ungerfär en kvart. När jag väl kom till lektionen var det bara tio minuter kvar tills jag var klar för dagen. Inte schysst Stefan.

Men jag planerar att lägga ut en musikvideo, här kommer den:



Puss

Kommentarer
Postat av: Tina

<3

2009-01-29 @ 18:40:59
URL: http://tinahalkjaer.webblogg.se/
Postat av: eirka

hejhejhej stackars dig. :( Var det v.15 du ska hem föresten? Du har väll hört att det inte blir någon parisresa för sp2es del (förän till hösten) men jag och familjen åker ner v.15. Men var du hemma då eller i Paris? Annars skulle vi kanske kunna ses? :)

2009-01-29 @ 19:11:59
Postat av: Josie

Jag åker på torsdagen.. när kommer du? Ja, jag hörde om Schillerskas budget... hehe puss saknar dig <3

2009-01-29 @ 19:43:39
URL: http://belledemoiselle.blogg.se/
Postat av: Tina

Jag saknar dig med, det vet du <3

2009-01-30 @ 14:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0